Kurkime modernią Lietuvos ateitį kartu

Registruotis
Grįžti

VšĮ „Investuok Lietuvoje“

Rekomendacijos Lietuvos GameDev industrijos plėtrai

2022 m. kovo 7 d. - 2022 m. rugsėjo 6 d.

Problema

Žaidimų industrija yra viena sparčiausiai augančių pasaulyje, o prieš keletą metų aplenkė ir tokias kaip kino ir muzikos industrijas. Šiuo metu GameDev industrija sugeneruoja apie 165 milijardus eurų, o tai yra gerokai daugiau nei pastarosios dvi kartu sudėjus.

Lietuvoje taip pat pastebimas spartus žaidimo industrijos augimas, kuris per pastaruosius keletą metų jau pasiekė 150 ml EUR. Stebint pasaulines tendencijas ir toliau augant žaidėjų skaičiui, bei žaidimų industrijos sąveiką su kitais sektoriais tokiais kaip: kultūra; edukacija; IT plėtra taisyklinga ir toliau užtikrinti sklandžią ir efektyvią GameDev sektoriaus plėtra Lietuvoje. Norint tai užtikrinti reikėtų atsižvelgti ir į galimybes tam tikromis priemonėmis sukurti ekosistemą, kuri būti patraukli Lietuvos rinkos dalyviams tiek užsienio kapitalo įmonėms perkelti dalį ar visą veiklą į Lietuvą.

Investuok Lietuvoje matydama industrijos potencialą siekia išsianalizuoti esamą rinkos situaciją, gerąja šalių praktiką ir tuo pagrindu išsigryninti rekomendacijas, kurių įgyvendinimas galėtų būti pagrindas tokiai ekosistemai.

Tikslas

Projekto tikslas – Surinkti bei susisteminti Lietuvos žaidimų industrijos informaciją, išanalizuoti gerąją šalių praktiką ir šios informacijos pagrindu parengti rekomendacijas, kurių pagrindu galėtų būti skatinama tolimesnė žaidimų industrijos plėtra.

Projekto eiga

2022/04/15

Pasaulinės GameDev industrijos rinkos apžvalga

2022/05/15

Lietuvos GameDev industrijos apžvalga

2022/06/15

Užsienio šalių geroji praktika GameDev industrijoje

2022/07/15

Lietuvos GameDev industrijos dalyviams išsiųsto klausimyno rezultatų pristatymas

2022/08/15

Rekomendacijų apie GameDev industrijos kūrimą / vystymą Lietuvoje pristatymas

Projekto failai

Rezultatas

Surinkta ir išanalizuota atnaujinta informacija apie industriją, leidžianti geriau suprasti vietinės GameDev industrijos poreikius, bei remiantis gerosiomis užsienio šalių praktikomis parengtos rekomendacijos industrijos ekosistemos vystymui.

Dalyviai

Panašūs projektai

2024 m. rugsėjo 9 d. - 2025 m. vasario 28 d.

Žaliųjų įgūdžių stiprinimas ir vystymas Lietuvoje atliepiant žaliosios ekonomikos poreikius

LR švietimo, mokslo ir sporto ministerija

Projekto tikslas – parengti rekomendacijas, kaip skatinti žaliųjų įgūdžių ugdymą atliepiant žaliosios ekonomikos poreikius
2024 m. rugsėjo 9 d. - 2025 m. vasario 28 d.

NATO sąjungininkų karių Lietuvoje gerovės indekso sukūrimas

LR krašto apsaugos ministerija

Projekto tikslas – sukurti Lietuvoje dislokuotų sąjungininkų karių gerovės indeksą kaip įrankį, padėsiantį įvertinti ir karinius (tarnybinius), ir civilinius sąjungininkų karių Lietuvoje poreikius.
2024 m. rugsėjo 9 d. - 2025 m. vasario 28 d.

Bendradarbiavimo tarp kultūros ir kūrybinių industrijų bei kitų sektorių didinimas skatinant socialinių inovacijų kūrimąsi

LR kultūros ministerija

Projekto tikslas – skatinti socialinių inovacijų kūrimąsi remiantis bendradarbiavimu tarp KKI ir kitų sektorių.
2024 m. rugsėjo 9 d. - 2025 m. vasario 28 d.

Žiediškumo link: pastato (ar jo elementų) pakartotinio naudojimo skatinimas reguliacinėmis priemonėmis

LR Aplinkos ministerija

Projekto tikslas – diegti žiedinės ekonomikos praktikas Lietuvos statybos sektoriuje parengiant rekomendacijas, kaip skatinti pakartotinio pastatų (ar jų elementų) naudojimą Lietuvoje. 
2024 m. rugsėjo 9 d. - 2025 m. vasario 28 d.

Tarptautinių partnerysčių vystymas įgyvendinant darnaus vystymosi veiklas

LR užsienio reikalų ministerija

Šio projekto tikslas – vystyti tarptautines ir nacionalines partnerystes siekiant skatinti Lietuvos siūlomų tvarių sprendimų taikymą vystomojo bendradarbiavimo srityje. Šiam tikslui planuojama pasitelkti Lietuvos žaliųjų sprendimų katalogą.
2024 m. rugsėjo 9 d. - 2025 m. vasario 28 d.

Mažėjančios darbo jėgos kompensavimas naujosiomis technologijomis

LR Socialinės apsaugos ir darbo ministerija

Projekto tikslas – pasiūlyti galimus sprendimus, kaip kompensuoti mažėjančią darbo jėgą naujosiomis technologijomis.